Jurbarko rajono Veliuonos Antano ir Jono Juškų gimnazija dalyvauja Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamame projekte NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 ,,Kokybės krepšelis“.
Projekto tikslas - pagerinti mokinių ugdymosi pasiekimus, įgyvendinant pokyčius savivaldybėse ir mokyklose.
Vykdant projekto „Kokybės krepšelis“ veiklas bei įgyvendinant gimnazijos veiklos tobulinimo planą nuo 2020 m. gruodžio mėn. 5-8 klasių mokiniams yra skiriamos konsultacijos, kurių tikslas: sudaryti sąlygas kiekvienam mokiniui siekti asmeninės pažangos, teikiant pagalbą. Pagalba bus teikiama mišriu (kai dirbama kasdieniu būdu ir pagalba teikiama kasdieniu būdu, o kai nuotoliniu ir pagalba - nuotoliniu) arba tik nuotoliniu būdu. Tai puiki galimybė konsultuotis su mokytojais namų darbų atlikimo bei pateiktų klasėje užduočių sprendimo, pasiruošimo kontroliniams darbams ar jų analizės klausimais. Per savaitę yra skiriamos dvi tokios konsultacijos. Nuo 2021 m. vasario mėn. konsultacijų skaičius turėtų keistis.
Konsultavimo centro tvarkaraštis 2021–2022 m. m. II pusmetis (nuo 2021-02-01)
![]() |
![]() |
![]() |
Išvyka geriausiai besimokantiems mokiniams
Veliuonos Antano ir Jono Juškų gimnazijos mokiniai birželio 28 dieną apsilankė Šakių jaunimo kūrybos ir sporto centro baseine. Išvyka buvo finansuojama iš kokybės krepšelio. Džiugu, kad visiems labai patiko, keli vaikai net išmoko plaukti! Gera vasaros pradžia tiems, kurie buvo pažangūs bei stropūs ir tiems, kurie labai norėjo pasportuoti! Kaip sakoma, kas dirbo netingėjo, tam laikas ir linksmintis atėjo.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Edukacinė išvyka į Pagramančio regioninį parką ir ne tik....
Birželio 16 dieną Jaunųjų miško bičiulių būrelio nariai vyko į gamtos pažinimo pamokas Pagramančio regioniniame parke. Pažintį pradėjome lankytojų centre, kur gidė supažindino su lankomiausiais ir įdomiausiais parko objektais. Sunku buvo nuspręsti, kurį pirmiausia aplankyti. Stebėjome Akmenos ir Jūros upių santakos slėnius, Akmenos upės riedulyną – Didžiąją rėvą. Andriejaičių ąžuolas sužavėjo didybe, skaičiavome, keli vaikai sugebės šį galiūną apglėbti. Lakštingalų slėnio stovyklavietė pakerėjo savo grožiu, nusprendėme – būtinai čia grįšime. Pagramančio miestelis, jo atodanga itin įspūdinga. O jau kabantys tiltai, juo vaikščiojant ne vienam ,,kinkos drebėjo“. Tiek daug gamtos grožybių nebuvome matę, o juk tai visai netoli nuo Veliuonos, kaip smagu ,,apkeliauti“ Lietuvą.
Keliaujant apsilankėme ne prie vienos upės, o tai ne tik grožis, bet ir pavojai vandenyje, tad vykome į Tauragės baseiną, kur treneris mokė plaukimo, saugumo vandenyje pagrindų. Pramokome plaukti, saugiai elgtis vandenyje. Tad saugūs ,,nersime“ į vasaros atostogas.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Edukacinė išvyka į Druskininkus
Birželio 14 dieną IG–IIG klasių mokinai dalyvavo integruotoje geografijos, muzikos, technologijų pamokoje, kuri vyko Druskininkuose. Mokiniai apsilankė M. K. Čiurlionio memorialiniame muziejuje, susipažino su jo unikalia kūryba ir svarbiausiais gyvenimo faktais. Savo meninius gebėjimus mokinai galėjo lavinti floristikos dirbtuvėse „Menų kalvėje“. Daug smagių akimirkų išvykos dalyviai patyrė vandens parke.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Birželio 1-oji
Birželio 1-oji gimnazijos 1–4 klasių mokiniams buvo šventiška diena, kuri prasidėjo Raudondvario Menų inkubatoriuje. Kultūros paso pasiūlyta edukacine programa „Jūratė ir Kastytis“ mokiniai užbaigė edukacijų ciklą „Gintaro keliu“, kuris prasidėjo Palangoje, Gintaro muziejuje. Užsiėmimo metu mokiniai gilino žinias apie gintarą, jo savybes bei kilmę. Mokiniai dar kartą įsitikino, kad gintaras degus, neskęsta labai sūriame vandenyje. Visi susivėrė po nuostabią gintarinę apyrankę.
Edukacijos tęsėsi Kauno miesto muziejuje – Kauno pilyje. Kokybės krepšelio lėšų dėka mokiniai gido vedini susipažino su miesto ir jo pilies istorija ir užbaigė edukacijų ciklą „Lietuvos pilys“. Linksmybės tęsėsi batutų parke. Vaikų gynimo diena visiems gimnazijos pradinukams labai patiko!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Išvyka į Latviją
Gegužės 24–25 dienomis 7,8,IG ir IIG klasės mokiniai važiavo į neįprastą kelionę – į Latviją. Per dvi dienas turėjome ypatingą progą semtis praktinių geografijos, istorijos, anglų ir rusų kalbų žinių.
Pirmąją kelionės dieną pradėjome Latvijos sostinėje Rygoje. Pirmoji lankytina vieta buvo Rygos automobilių muziejus. Joje galėjome išvysti senovinių automobilių, motociklų ir ne tik. Taip pat matėme ir senoviškų radijo imtuvų ir laidinių telefonų. Vėliau vykome žiūrėti laukinių gyvūnų į Rygos zoologijos sodą. Šioje vietoje galėjome pamatyti įvairius žvėris ir, žinoma, egzotinius gyvūnus: begemotus, krokodilus ir žirafas. Po pietų susipažinome su Rygos senamiesčiu. Čia apžvelgėme įvairius pastatus ir turėjome galimybę išgirsti kiekvieno pastato istoriją, tai mums papasakojo gidė. Tuo pačiu Rygoje skaniai pavalgėme tradicinių latviškų patiekalų. Nors ir pavargę, bet kupini įspūdžių atvažiavome į Rygos viešbutį.
Gegužės 25 dieną tęsėme kelionę. Apsilankėme kurortiniame Jūrmalos miestelyje. Visiems labai patiko pasivaikščioti įlankos pakrante. Vėliau grožėjomės Latvijos kraštovaizdžiu nuvykę į pelkės taką Kemerių gamtos rezervate. Ten mes ramiai pasivaikščiojome po mišką. Ir paskutinė vieta, kurią mes būtinai turėjome aplankyti, buvo Rundalės rūmai. Galėjome pasižvalgyti, kaip anksčiau kilmingieji žmonės gyveno rūmuose. Visi buvome patenkinti ir kupini įspūdžių. Tad su lauktuvėmis laimingai pargrįžome namo iš Latvijos.
IG klasės mokinė Gabrielė Urbonavičiūtė
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Edukacinė išvyka „Nemuno delta“
IIIG–IVG klasių mokiniai gegužės 20 dieną dalyvavo edukacijoje “Nemuno delta”, kurios metu aplankė Aukštumalos aukštapelkę ir turėjo galimybę susipažinti su jai būdingais augalais bei gyvūnus, pamatyti kraštovaizdį, patirti savitą ir nepakartojamą pelkės grožį bei suprasti, kad pelkė – tai ne tik žliugsintis purvynas su bedugniais ir klastingais turistų tykančiais akivarais, bet ir vienas iš nedaugelio dar likusių prieglobsčiu itin retiems pelkių augalams ir gyvūnams.
Vėliau grožėjosi Lietuvos Venecija. Minijos kaimas traukė ne tik dėl savo unikalaus susisiekimo, bet ir dėl nuostabios gamtos bei puikios vokiškos architektūros. Apsilankę ten išvydome Mažajai Lietuvai būdingus mūrinius ir medinius pastatus, kurie pagrindiniu fasadu yra atgręžti į upės pusę, o prie kiekvieno namo įrengtos prieplaukos valtims.
Grįždami užsukome į Šilutės Hugo Šojaus muziejų ir susipažinome su archeologine kolekcija, etnografine ekspozicija, Pamario krašto ekonomine ir kultūrine veikla, bei sužinojome, kad Hugo Šojus buvo Mažosios Lietuvos lietuvių tautosakos rinkėjas ir leidėjas bei pirmojo muziejaus Klaipėdos krašte įkūrėjas, o dvaro ponia papasakojo intriguojančių istorijų ir pamokė dvaro etiketo paslapčių.
Džiaugiamės puikia galimybe susipažinti su Pamariu kraštu, o edukacijos metu įgytas žinias pritaikysime pamokose, bei laikydami VBE.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ekskursija po Žemaitiją
Gegužės 9 dieną IIIG–IVG klasių gimnazistai paskyrė pažinčiai su Žemaitijos kraštu bei istorija. Pirmoji ekskursijos stotelė – Kryžkalnis. Apžiūrėjome Lietuvos partizanų memorialą, kuriame įamžinta Lietuvos partizanų, paaukojusių gyvybes už Tėvynės laisvę pokario kovoje su sovietų okupantais, atminimas. Po to kopėme ant Medvėgalio piliakalnio – iškiliausio Žemaitijos kalno, anot Č. Kudabos: „Tarsi šio krašto kalvų karaliaus“, neaplenkėme ir Šatrijos piliakalnio – vienos gražiausių Žemaitijos kalvų. Įdomi buvo ekskursija po Žemaitijos sostinę – Telšius. Čia susipažinome su miesto mažąja architektūra, vaikščiojome Masčio ežero pakrante, užsukome ir į amfiteatrą. Vėliau lankėmės vos keli kilometrai nuo Platelių ežero po žeme esančioje ypatingoje vietoje. Mus lydėjusi gidė paaiškino, kad tai vienintelė Europoje ekspozicija, įrengta buvusiame Sovietų Sąjungos požeminiame balistinių raketų paleidimo komplekse. Susipažinome su Šaltojo karo laikų realijomis, kurios slepia ne vieną mįslingą istoriją. Lipome į aukščiausią Žemaitijos nacionalinio parko Siberijos apžvalgos bokštą. Iš ten mums atsivėrė nuostabaus grožio Platelių ežero ir Siberijos pelkės vaizdai. Paskutinė ekskursijos stotelė – Plungėje esantis Oginskių dvaras. Namo grįžome išvargę, bet pilni įspūdžių, kurie išliks ilgam.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ekskursija į Lietuvos jūrų muziejų
Gegužės 6 dieną 5–6 klasių mokiniai išvyko į ekskursiją Klaipėdon, lankėmės Lietuvos jūrų muziejų. Buvo įdomi patirtis pasisvečiuoti uostamiestyje, grožėtis muziejaus eksponatais, stebėti gyvūnų pasirodymus. Ypač patiko delfinų ir jūrų liūtų programa. Muziejus skatina lankytojus kurti harmoningą jūros ir žmogaus santykį, akcentuoja ekologijos temas.
Mokiniai dalyvavo net poroje edukacijų. Edukacijoje „Vandens gyvenimo linija“ buvo pasakojama apie ruonius, jų aplinką, gyvenimo būdą, santykius su gentainiais.
Dalyviai bendroje dialogo erdvėje kalbėjosi apie šių gyvūnų kasdienybę, patirtis ir savijautą. Ruonio gyvenimo būdas tampa priemone kalbėti apie bendražmogiškąsias vertybes – meilę, pasitikėjimą, atjautą, laisvę, atsakomybę ir t. t., kartu nelieka nuošalyje ir ekologinės problemos.
Specialiai šiai veiklai sukurta garsinė meninė instaliacija kvietė ieškoti sąsajų su dalyvio aplinka, gyvenimo būdu...
Grįždami į namus dar aplankėme Rambyno kalną, pasigrožėjome panoraminiais vaizdais ir dar kartą įsitikinome, kokia graži ir ypatinga yra mūsų Lietuva.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Išvyka į Trakus
Balandžio 14 dieną pradinių klasių mokiniai apsilankė Trakų istoriniame muziejuje, susipažino su eksponatais. Galvės ežero saloje įsikūrusi pilis traukia praeivių žvilgsnius ir kviečia užsukti, sužinoti apie pilį ir joje esančius eksponatus kuo daugiau. Tai padaryti mums padėjo gidas. Pilies kieme siautulingai leidome laiką, žaidėme. Galvės ežeras kerėjo savo grožiu, nepamiršome pamaitinti antyčių, kitų vandens paukščių, kurie būriu susirinko prie mūsų. Žinoma, dar vaikštinėjome, grožėjomės, domėjomės Trakų istorija, istoriniais namais, ypač patiko Karaimų gatvė.
![]() |
![]() |
![]() |
Išvyka į Kauno Nacionalinį dramos teatrą
Pagal projektą ,,Kokybės krepšelis“ balandžio 15 dieną III–IVG klasės mokiniai lankėsi Kauno Nacionaliniame dramos teatre ir stebėjo vienos dalies spektaklį ,,Gentis“. Tai buvo įstabi meilės ir išdavystės istorija pagal I. Simonaitytės romaną „Aukštųjų Šimonių likimas“. Šiame spektaklyje persipynė pirmoji meilė, karti išdavystė ir bendrystės klausimas – ar mes mokame mylėti?
Po spektaklio puikios nuotaikos bei kupini įspūdžių mokiniai grįžo namo.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Tarptautinė mokymosi, žinių ir karjeros planavimo paroda KARJERA & STUDIJOS 2022
Paroda STUDIJOS kasmet suburia dešimtis tūkstančių moksleivių ir studentų. Šiandieniniam pasauliui keičiantis tai puiki galimybė aplankyti atsinaujinusią parodą KARJERA & STUDIJOS 2022, kuri kviečia ne tik jaunąją kartą, bet ir vyresnio amžiaus asmenis, kurie siekia esminių pokyčių savo gyvenime.
Parodos tema – karjera ir mokymasis visą gyvenimą. Šią temą padiktavo poreikis kalbėti apie tai, kokios kompetencijos ir žinios yra reikalingos jau dabar, kai darbo rinka susiduria su kvalifikuotos darbo jėgos trūkumu, o vis daugiau žmonių renkasi nestandartines veiklas ar keičia studijų kryptį.
2022 metų parodos tikslas – padėti atrasti naujas karjeros galimybes įvairaus amžiaus grupių asmenims, atsakyti į visus rūpimus su karjera ir studijomis susijusius klausimus!
Parodos formatas – aktualios informacijos pateikimas tiesiogiai bendraujant dalyvių stenduose, paskaitose ir pranešimų metu konferencijų salėse, workshop‘uose neformalių susitikimų metu su mokymo įstaigų ir verslo atstovais, karjeros konsultantais, bei garsiomis ir įkvepiančiomis asmenybėmis.
Džiaugiamės, kad ir mes, IG–IVG klasės mokiniai, dalyvaudami „Kokybės krepšelio projekte“, turėjome galimybę pabendrauti su studentais ir moksleiviais iš kitų mokyklų, bei pagalvoti apie savo būsimos karjeros galimybes.
Nuotolinė paskaita tėvams ,,Tėvų įtraukimas į mokinių ugdymą“
Lapkričio 22 dieną įgyvendinant projektą „Kokybės krepšelis“ vyko nuotolinė paskaita mokinių ir ugdytinių tėvams ,,Tėvų įtraukimas į mokinių ugdymą“. Mokino mokymosi motyvacijai įtakos turi tiek mokinys, tiek tėvai, tiek pedagogai su kuriais mokinys buvo susidūręs kiekviename amžiaus tarpsnyje, tačiau psichologė Vaida Beinarienė išskiria šeimos bei mokytojų daromą įtaką. Būtent jie gali išmokyti vaiką veikti savarankiškai, kartu ieškoti kilusių problemų sprendimo būdų, apdovanoti vaiką už sėkmes ir nekritikuoti jo, o aptarti galimybes pasiekti geresnių rezultatų. Psichologė primena, kad mokinio mokymosi motyvacija priklauso tiek nuo paties mokinio, tiek nuo jį supančios aplinkos. Labai didelę įtaką vaiko geriems rezultatams daro tėvai ir mokytojai, todėl jie turi glaudžiai bendradarbiauti ir padėti mokiniui patirti kuo daugiau sėkmių moksle.
![]() |
![]() |
![]() |
Birželio 16 d. 8-os klasės mokiniai aplankė Anykščius, kuriuose linksminosi dažasvydyje, aplankė Siauruko muziejų: apžiūrėjo garvežį, geležinkelio riedmenis ir ryšio bei signalizavimo priemones. Nepamirštama atrakcija buvo kelionė Siauruku. Taip pat mokiniai vaikščiojo Medžių lajų taku, susipažino su medžiais, gamtos bei kultūros vertybe Puntuko akmeniu. Pasigrožėję Anykščių šileliu, Šventosios upės vingiais, smagiai ir turiningai praleidę laiką keliautojai grįžo namo.
![]() |
![]() |
![]() |
Edukacinė kelionė
Birželio 17 dieną IG ir IIG klasių mokiniai vyko į Kauną, kur plaukiojo laivu ,,Kaunas” po Kauno senamiestį. Tai smagi, įdomi pažintinė kelionė, išplaukiant iš senamiesčio prieplaukos pro senąjį Aleksoto tiltą, Aleksoto gyvenvietę, Santakos parką iki „Žalgirio“ arenos. Mokiniai taip pat turėjo galimybę pamatyti Lietuvos didžiausių upių – Nemuno ir Neries – santaką, įplaukti į Nerį ir pasigrožėti XIII a. Kauno pilimi bei ,,Laisvės kario” skulptūra. Plaukimo metu klausėsi audio gido įrašo – sužinojo įdomių faktų apie Kauno miestą. Kelionė baigėsi prie unikalios gotikinio stiliaus Švč. Mergelės Marijos ėmimo į dangų bažnyčios. Po to mokiniai pasivaikščiojo po Kauno senamiestį bei atsinaujinusią Laisvės alėją.
Konsultavimo centro tvarkaraštis
![]() |
![]() |
Paskaita „Vaikų ir suaugusiųjų dialogas: misija (ne)įmanoma“
Pagal projektą ,,Kokybės krepšelis” balandžio 30 d. 18.00 val. gimnazijos tėvams vyko psichologo paskaita apie tėvų ir vaikų pozityvių santykių puoselėjimą, tarpusavio dialogą. Šių laikų pasaulis kitoks. Nuovargis, įtampa ir laiko trūkumas yra visiems pažįstami išgyvenimai. Skelbti tyrimai rodo, kad sumažėjo pokalbių tarp suaugusiųjų ir vaikų. Niekas neturi laiko išklausyti, nei savęs, nei kitų! Šiandien mes labiau įpratę gyventi kaip gamintojai ir vartotojai, nei gyventi dialoge su kitais, o be dialogo prarandama tai, kas žmogiška. Kitokie ir mūsų vaikai. Jie nebereaguoja į baime pagrįstą auklėjimą. Paskaitos metu tėvai buvo supažindinti su efektyvesniais auklėjimo būdais, įgijo žinių, kaip galima priartėti link tokių tarpusavio santykių, kurie pasireikš pasitenkinimo, tarpusavio artumo jausmu, gebės užmegzti dialogą su vaiku, kuris būtų grindžiamas tarpusavio pagarba, palaikymu. Dialogas – nėra monologas, jį pradėti turi suaugusieji, stebėdami juos vaikai ugdo savo psichologinį atsparumą.
Renginys tėvams ,,Advento vakaronė”
Pagal projektą ,,Kokybės krepšelis”, gruodžio 18 d. vyko nuotolinė edukacija-renginys 1–5 klasių mokinių tėvams ,,Vienas vakaras Kalėdų link…su pasaka”. Renginį vedė ,,Pasakos augimui. Asmenybės ugdymo užsiėmimai” programų autorė Akvilė Sadauskienė. Renginio metu buvo aptariamos Advento tradicijos, dainuojamos dainos, sekamos lietuvių liaudies pasakos, supažindinama su tradiciniais Advento patiekalais ir galimybe šiuo susikaupimo laikotarpiu išradingai ir linksmai praleisti laiką šeimoje.